مقالات و اطلاعاتی از دوربین های مدار بسته
ساختمان و دوربین مدار بسته
نوشته شده توسط سحر لشگری در ساعت 14:37

نصب دوربین مدار بستهدر ساختمان و انتخاب محل مناسب نصب یکی از پر بحث ترین مسائلی است که در ساختمان مطرح می گردد .

برای مثال مدیر ساختمان برای نصب دوربین مدار بسته مبالغی را از ساکنین دریافت می دارد و بر اساس آن اقدام به خرید دوربین مدار بسته می نماید .

اما تعداد دوربین ها به تعداد تمامی واحد ها نبوده و هر واحد برای حفظ امنیت تقاضا دارد تا دوربین مدار بسته در همان واحد نصب شود ، با این وجود موضوع کمی مشکل و پیچیده می گردد .

توصیه می شود برای نصب دوربین مدار بسته با یک کارشناس صحبت نموده و با توجه به تعداد و نوع دوربین خریداری شده در محل مناسب نصب شوند . برای مثال پارکینگ ،راهرو اصلی، پشت بام و...  و محیط هایی که از بیشترین تردد برخوردارند در اولیت نصب دوربین مدار بسته قرار دارند .


نصب دوربین مدار بسته در خیابان
نوشته شده توسط سحر لشگری در ساعت 14:37

نصب دوربین مدار بسته در خیابان ها یک ایده ی بسیار اثر گذار و مفید از سوی راهنمایی و رانندگی است که با این رویه تا حد زیادی از بروز تخلفات جلوگیری شده و طبیعتا" اثرات فرعی دیگری را نیز به دنبال داشته است .

هدف از قرار دادن دوربین مدار بسته در خیابان ها کنترل دقیق تر عبور مرور وسایل نقلیه بوده است که از این طریق استفاده از نیروی انسانی که قرار است در طول روز به ثبت تخلفات رانندگی بپردازد و در  روز های سرد زمستان و روزهای گرم تابستان دچار مشکل شود این کار را به وسیله ی الکترونیکی و حفاظتی دوربین مدار بسته سپرده و خود از طریق مانیتور در مکانی امن و سرپوشیده نظارت می نماید . 

دوربین مدار بسته علاوه بر ثبت تخلفات رانندگی به ضبط تصاویر کلی می پردازد و می توانیم از این طریق به ناهنجاری هایی که در خیابان ها اتفاق می افتد مانند سرقت ها،تصادفات و ... را کنترل نمایید. 

استفاده از دوربین مدار بسته در خیابان ها تا کمک بسیاری به حفظ نیروی انسانی و بالا بردن راندمان کاری و ثبت دقیق تر وقایع شد .


نقش دوربین مدار بسته
نوشته شده توسط سحر لشگری در ساعت 14:36

دوربین مدار بسته امروز در اکثر مناطق و مکان های عمومی،خصوصی،تجاری،فنی،پزشکی،و.... کاربرد دارد . شما می توانید در هر مکانی که احساس می نمایید نیاز به نصب دوربین مدار بسته هست آن را نصب نمایید . و به راحتی بتوانید آن محیط را تحت کنترل خود چه از راه دور و چه از راه نزدیک داشته باشید .

طبق برآوردهایی که از اکثر صاحب نظران و مدیران شرکت ها و کارخانجات و .. یه  دست آمده همگی بر این موضوع اتفاق نظر داشتند که استفاده از دوربین مدار بسته در فضای کاریشان تاثیر به سزایی داشته و از این طریق به راحتی می توانند به جای سر کشیدن به کارکرد افراد به راحتی و در اتاق کار خود تمام محیط را تحت کنترل داشته و دیگر نیازی به صرف وقت زیاد برای این کار نیست .

دوربین مدار بسته یکی از تاثیر گذار ترین وسایل ایمنی و نظارتی در جند سال اخیر شناخته شده و افراد تمایل زیادی به نصب این دستگاه در منازل و محیط های کاری خود دارند . و این موضوع باعث شده تا با فروش بی نظیر دوربین مدار بسته در کشور مواجه شویم و مدل های متفاوتی و متنوعی از این محصول فوق العاده نظارتی تولید و عرضه شود.